Strona główna » Aktywna Tablica » Aktywna Tablica
Aktywna Tablica

Aktywna Tablica

Koszt wysyłki: od 24,60 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Do pobrania (3)
  • Recenzje produktu (0)
Program Aktywna Tablica na lata 2020-2024


Harmonogram programu:

Szkoły mogą składać wnioski do 15 maja 2022 r.

Organy prowadzące szkoły mogą składać wnioski do 30.05.2022 r.
Rozpatrywanie wniosków do 30.06.2022 r.
Termin przekazania środków organom prowadzącym do 31.08.2022 r.

 

Kto może składać wnioski:

  • szkoły podstawowe
  • szkoły ponadpodstawowe
  • szkoły podstawowe kształcące uczniów niewidomych
  • szkoły podstawowe, w których kształcą się uczniowie posiadający różnorodne zaburzenia rozwojowe, utrudniające lub uniemożliwiające prawidłowy proces kształcenia
  • specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze dla uczniów niewidomych lub słabowidzących


Dofinansowanie

Dofinansowanie może wynieść do 80% wartości całego zakupu. Pozostałe 20% zapewnia organ prowadzący.

Za wkład własny organu prowadzącego uważa się:

  • wkład finansowy, który został przeznaczony przez organ prowadzący szkołę na zakup pomocy dydaktycznych objętych wnioskiem o udział w Programie, wydatkowany w roku złożenia wniosku o udział w programie,
  • wkład rzeczowy– sprzęt komputerowy i inne urządzenia TIK wykorzystywane jako inne pomoce dydaktyczne, zakupione w roku złożenia wniosku, ale nie później niż do dnia złożenia wniosku o udział w programie.

 

Przedmioty i kwoty dofinansowania


Szkoły podstawowe:

Szkoły podstawowe mogą pozyskać maksymalnie 14 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 17,5 tys. zł (14 tys. dofinasowania i 3,5 tys. wkładu własnego).

 

Szkoły ponadpodstawowe:

  • tablice interaktywne (tablica interaktywna z projektorem ultraogniskowym lub tablica interaktywna bez projektora ultraogniskowego),
  • projektory lub projektory ultrakrótkoogniskowy,
  • głośniki lub innych urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku,
  • interaktywne monitory dotykowe o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali,
  • specjalistycznego oprogramowania lub materiałów edukacyjnych, wykorzystujących TIK, takie jak: wirtualne laboratoria, materiały do nauczania kodowania i robotyki.

Szkoły ponadpodstawowe mogą pozyskać maksymalnie 14 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 17,5 tys. zł (14 tys. dofinasowania i 3,5 tys. wkładu własnego).

 

Szkoły podstawowe kształcące uczniów niewidomych:

  • pomoce dydaktyczne: notatniki brajlowskie, linijki brajlowskie lub inne urządzenia brajlowskie stanowiące połączenie funkcji notatnika i linijki brajlowskiej,
  • komputer stacjonarny lub laptop dla uczniów niewidomych, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, o których mowa powyżej.

Szkoły podstawowe kształcące uczniów niewidomych mogą pozyskać maksymalnie 35 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 43 750 zł (35 tys. dofinasowania i 8 750 zł  wkładu własnego).

 

Szkoły podstawowe, w których kształcą się uczniowie posiadający różnorodne zaburzenia rozwojowe, utrudniające lub uniemożliwiające prawidłowy proces kształcenia:

  • pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii:
    • psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (np. Attention Deficit Hyperactivity Disorder – ADHD, Attention Deficit Disorder – ADD), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się (w tym z dysleksją, dyskalkulią),
    • procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym ADHD, ADD, z autyzmem,
    • – dla uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (Augmentative and Alternative Communications – ACC), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami,
    • – dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim,
    • – dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione wyżej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej.

Szkoły podstawowe, w których kształcą się uczniowie posiadający różnorodne zaburzenia rozwojowe, utrudniające lub uniemożliwiające prawidłowy proces kształcenia mogą pozyskać maksymalnie 35 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 43 750 zł (35 tys. dofinasowania i 8 750 zł  wkładu własnego).

 

Specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze dla uczniów niewidomych lub słabowidzących:

  • drukarki brajlowskie,
  • drukarki druku wypukłego,
  • drukarki 3D.

Specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze dla uczniów niewidomych lub słabowidzących kształcenia mogą pozyskać maksymalnie 100 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 125 tys. zł (100 tys. dofinasowania i 25 tys. zł  wkładu własnego).
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności. Możesz samodzielnie zmienić ustawienia cookies w przeglądarce internetowej.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Zapisz się do naszego Newslettera i zyskaj !

Podaj nam swój adres mailowy, a w zamian otrzymasz kupon rabatowy na zakupy w naszym sklepie o wartości 20,00 zł

Minimalna wartość zamówienia od jakiej będzie można zrealizować kupon rabatowy to: 500,00 zł