Strona główna1 » Programy edukacyjne2 » Didakta - Wesola matematyka

Kontakt

  • Systemy Multimedialne
    ul.Swojczycka 82
    51-502 Wrocław
    NIP: 899-100-24-63
  • E-mail:sm@sm.edu.pl
  • Telefon602-227-506
    (71) 787 97 97
    (71) 787 97 96
  • Godziny działania sklepuGodziny pracy od pn. do pt. od 8.00 -16.00.
alt
Didakta - Wesola matematyka
Nowość

Didakta - Wesola matematyka

Koszt wysyłki: od 6 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 10 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 7 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 6 zł
Odbiór osobisty - 0 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Wesoła matematyka

 

      Niniejszy program edukacyjny jest przeznaczony dla tych wszystkich uczniów klas niższych, którzy chcą - poprzez ćwiczenia w formie gry - doskonalić swoje umiejętności matematyczne. Na morzu, w głębinach morskich i na plaży czeka na nich mnóstwo ciekawych, interaktywnych gier, za pomocą których mogą na wiele sposobów ćwiczyć dodawanie i odejmowanie a także mnożenie i dzielenie oraz porównywanie liczb.


Interaktywność

 

      Uczniowie wędrują w różne, zaskakujące miejsca. W głębinach morza mogą spotkać ławice ryb, które trzeba policzyć. Na samym dnie leży natomiast muszla, z której wydobywają się bąbelki z zadaniami i wynikami – zadaniem dzieci jest znalezienie pasujących do siebie par. Mogą również odwiedzić kraba i pomóc mu w liczeniu rzutów strzałkami do tarczy, albo poradzić ośmiornicy, jak właściwie porównać dwie liczby lub dwa wyniki. Na plaży wezmą udział w żółwim konkursie szybkiego liczenia, albo pomogą krabowi przeciągnąć linę, dzięki uzupełnianiu właściwych znaków w zadaniach. Kolejną atrakcją będzie opłynięcie różnych wysp czy uszeregowanie baloników z liczbami według odpowiedniej kolejności.
 


Nauka przez zabawę

 

      We wszystkich grach dzieci zdobywają nagrody w postaci rozgwiazd, co dodatkowo zwiększa ich motywację do rozwiązywania zadań matematycznych.
 

      Ustawienia programu umożliwiają idealne dostosowanie stopnia trudności w danej grze do potrzeb konkretnego użytkownika. Można to osiągnąć albo dzięki automatycznemu przejściu z niższego poziomu na wyższy, albo przez wybranie jednego z czterech stałych poziomów: dodawanie i odejmowanie najpierw tylko do 10, potem do 20 bez przekroczenia progu 10, następnie do 20 z przekroczeniem progu 10, a na koniec dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie do 100.
 


 

alt

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.