Strona główna » Pomoc i Serwis

Pomoc i Serwis



PROCEDURA PRZYJĘCIA NAPRAWY SERWISOWEJ



1.    Należy wypełnić „Elektroniczny formularz zgłoszenia” zaznaczyć opcję "Zapoznałem/am się z Procedurą Przyjęcia Naprawy                            serwisowej" i kliknąć "wyślij"

2.    Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się ze wskazaną osobą w formularzu w celu poinformowania o procedurze serwisowej.

3.    W zależności od opisu usterki udostępniamy WEB Serwis, Instruujemy telefonicznie, przyjeżdżamy na miejsce naprawy lub                              wysyłamy kuriera po uszkodzony sprzęt.

4.    W przypadku wsparcia telefonicznego prowadzone rozmowy są rejestrowane.

5.    W przypadku naprawy niesklasyfikowanej, jako naprawa gwarancyjna bądź po upływie gwarancji kontaktujemy się ze wskazaną                    osobą w formularzu w celu poinformowania o kosztach naprawy.

6.    W przypadku reklamacji nieuzasadnionej zgłaszający ponosi koszty transportu i testowania.

7.    Po wykonaniu naprawy informujemy telefonicznie lub drogą mailową osobę zgłaszającą awarię o terminie otrzymania urządzenia.

8.    Ważność zgłoszenia wynosi 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. W tym czasie brak kontaktu lub odpowiedzi ze strony                                         zgłaszającego jest traktowane, jako pozytywne rozwiązanie problemu przez zgłaszającego.

9.    Firma Systemy Multimedialne nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wykonane czynności przez zgłaszającego,                                     które mogą spowodować kolejne komplikacje bądź uszkodzenia.

10.  Należy pamiętać, aby przy odbiorze sprzętu sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera w celu upewnienia się, iż przesyłka jest                          w stanie nienaruszonym a w przypadku uszkodzenia należy wypełnić odpowiedni formularz wraz z kurierem.



Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi procesu reklamacyjnego. Administratorem danych będzie: Systemy Multimedialne Beata Szczygielska. Szczegóły: polityka prywatności.


 

Wybierz urządzenie:

Gwarancja:

Opis usterki:

Nazwa zgłaszającego:

Kod pocztowy:

Miejscowość:

Adres:

Telefon:

Fax:

Adres mailowy:

Nazwisko osoby do kontaktu:

Telefon komórkowy opiekuna:

Nazwa urządzenia:

Model/ Typ urządzenia:

Nr seryjny:

Nr karty gwarancyjnej:

Data i Nr faktury zakupu:

Załącznik 1:

Załącznik 2:

Załącznik 3:

Potwierdzenie zapoznania się z procedurą:

Ważne:

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności. Możesz samodzielnie zmienić ustawienia cookies w przeglądarce internetowej.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Zapisz się do naszego Newslettera i zyskaj !

Podaj nam swój adres mailowy, a w zamian otrzymasz kupon rabatowy na zakupy w naszym sklepie o wartości 20,00 zł

Minimalna wartość zamówienia od jakiej będzie można zrealizować kupon rabatowy to: 500,00 zł